S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

DOPRAVA A PLATBA
DOPRAVA A PLATBA

Objednané zboží je obvykle k odeslání do 5 pracovních dnů po učinění objednávky, maximálně však do 10 dnů. Pokud není z jakéhokoliv důvodu možné dodržet lhůtu dodání, budeme Vás o tom neprodleně informovat.


1. Způsoby dopravy

V současné době využíváme především služeb České pošty, s.p.

a) Česká pošta - Doporučená zásilka

cena: 50,- Kč

Tato možnost dopravy je poskytnuta v případě, že celková cena objednávky (bez dopravného a poštovného) činí max. 500,- Kč. Česká pošta dodá balíček obvykle do 2. pracovního dne na Vámi zadanou adresu.

b) Česká pošta - Doporučená zásilka

cena: 70,- Kč

Tato možnost dopravy je poskytnuta v případě, že celková cena objednávky (bez dopravného a poštovného) je vyšší než 500,- Kč. Zásilka je na svoji hodnotu připojištěna. Česká pošta dodá balíček obvykle do 2. pracovního dne na Vámi zadanou adresu.

Ve vyjímečných případech (především u objemných objednávek) může být poštovné navýšeno. O této skutečnosti budete informováni emailem.

c) Česká pošta - doporučená zásilka na Slovensko

cena: 130,- Kč

Balíčky posílám i na Slovensko. Podávám Českou poštou, dodání dle dodacích lhůt České pošty. Vyjímečně, při výrazně objemnější objednávce si vyhrazuji právo na zvýšení poštovného. V tomto případě bude zákazník o této skutečnosti dopředu informován.

d) Uloženka.cz

cena: 60,- Kč

Při výběru Uloženky jako způsobu dopravce je Vaše zásilka předána do přepravy na pobočce a vy si ji vyzvednete na vámi zvolené pobočce Uloženky. U služby Uloženka je možné platit hotově (dobírkou) při převzetí zboží.

e) Zásilkovna

cena: 60,- Kč

Zásilka je Vám doručena na vámi zvolenou pobočku sítě Zásilkovna, výhodou je, že si můžete svoji zásilku vyzvednout v vámi zvoleném čase. Zásilkovna disponuje širokou sítí poboček. U služby zásilkovna je možné platit hotově (dobírkou) při převzetí zboží.

 

Při objednávce nad 1.000,- Kč je poštovné zdarma.


2. Způsoby platby

a) Převodem z účtu

cena: 0,- Kč

Platba převodem na náš účet u Fio banky, číslo účtu 2700253294/2010. Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží. V případě, že od Vás neobdržíme platbu do 15 dní po učinění objednávky bude celá objednávky stornována.

b) Platba dobírkou - Česká pošta

cena: 40,- Kč

Platba proběhne v hotovosti přímo dopravci při doručení zboží.

c) Platba dobírkou - Uloženka.cz a Zásilkovna

cena: 15,- Kč

Platba proběhne v hotovosti při převzetí zboží.

d) Převodem z účtu - pro slovenské zákazníky

Platba převodem na náš účet u Fio banky, číslo účtu 2700253294/8330. Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší faktury. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží. V případě, že od Vás neobdržíme platbu do 15 dní po učinění objednávky bude celá objednávka stornována. Převod je pro slovenské zákazníky bezplatný, jedná se o vnitrostátní platbu.


Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce požadovat po kupujícím částku na pokrytí zasílacích nákladů tj. 300,-Kč.
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.


3. Převzetí zboží od dopravce

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. 
Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání. 

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.

V případě dopravy Českou poštou:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.


4. Problémy s doručením

Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

- na Váš email jsme zaslali podací číslo zásilky (pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a bude Vám číslo sděleno)

- ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému  České pošty

- v případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na Vaší poště, můžete si pro ni zajít

- pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky a zaslat Vám nové zboží