Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. DOPRAVA A PLATBA
DOPRAVA A PLATBA

Objednané zboží je obvykle k odeslání do 5 pracovních dnů po učinění objednávky, maximálně však do 10 dnů. Pokud není z jakéhokoliv důvodu možné dodržet lhůtu dodání, budeme Vás o tom neprodleně informovat.

 

1. Způsoby dopravy

V současné době využíváme především služeb České pošty, s.p.

a) Česká pošta - Doporučená zásilka

cena: 80,- Kč

Česká pošta dodá balíček obvykle do 2. pracovního dne na Vámi zadanou adresu.

b) Česká pošta - doporučená zásilka na Slovensko

cena: 150,- Kč

Balíčky posílám i na Slovensko. Podávám Českou poštou, dodání dle dodacích lhůt České pošty. Vyjímečně, při výrazně objemnější objednávce si vyhrazuji právo na zvýšení poštovného. V tomto případě bude zákazník o této skutečnosti dopředu informován.

d) Zásilkovna

cena: 70,- Kč

Zásilka je Vám doručena na vámi zvolenou pobočku sítě Zásilkovna, výhodou je, že si můžete svoji zásilku vyzvednout v vámi zvoleném čase. Zásilkovna disponuje širokou sítí poboček. U služby zásilkovna je možné platit hotově (dobírkou) při převzetí zboží.

 

 

2. Způsoby platby

a) Převodem z účtu

cena: 0,- Kč

Platba převodem na náš účet u Fio banky, číslo účtu 2700253294/2010. Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží. V případě, že od Vás neobdržíme platbu do 15 dní po učinění objednávky bude celá objednávky stornována.

b) Platba dobírkou - Česká pošta

cena: 40,- Kč

Platba proběhne v hotovosti přímo dopravci při doručení zboží.

c) Platba dobírkou - Zásilkovna

cena: 20,- Kč

Platba proběhne v hotovosti při převzetí zboží.

d) Převodem z účtu - pro slovenské zákazníky

Platba převodem na náš účet u Fio banky, číslo účtu 2700253294/8330. Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší faktury. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží. V případě, že od Vás neobdržíme platbu do 15 dní po učinění objednávky bude celá objednávka stornována. Převod je pro slovenské zákazníky bezplatný, jedná se o vnitrostátní platbu.

e) Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

f) Platba okamžitým bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Službu Platba kartou a Platba okamžitým bankovním převodem zajišťuje platební brána Comgate: 

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce požadovat po kupujícím částku na pokrytí zasílacích nákladů tj. 300,-Kč.
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.

 

3. Převzetí zboží od dopravce

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. 
Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání. 

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.

V případě dopravy Českou poštou:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

 

4. Problémy s doručením

Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

- na Váš email jsme zaslali podací číslo zásilky (pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a bude Vám číslo sděleno)

- ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému  České pošty

- v případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na Vaší poště, můžete si pro ni zajít

- pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky a zaslat Vám nové zboží

Facebook

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.